Eksisterende medlem i Midtals Idrætsforening:
1. Klik på "vælg" ud for det pågældende hold du ønsker at tilmelde dig på
2. "Login" med dine nuværende log-ind oplysninger
Nyt medlem:
1. Klik på "vælg" ud for det pågældende hold du ønsker at tilmelde dig på
2. Scroll ned i bunden og vælg "Opret profil"
3. Udfyld formularen
4. "Luk vinduet"
5. Du kan nu tilmelde dig det ønskede hold med din nye profil
6. Tryk næste
7. Accepter handelsbetingelser og tryk næste
8. Betal -> Godkend med NemID/MitID
Tilmelding
Har du husket at betale kontingent?
Automatisk kontingentbetaling
Fra 2. halvår 2023, er det i MIF Fodbold blevet obligatorisk at tilmelde sig vores abonnementsordning i forhold til betaling af kontingent. Eneste undtagelse af vores Passiv Medlemsskab.
De hold som gælder 6 måneder dækker for den af de 2 nedenstående perioder som man tilmelder sig i:
1. januar til 30. juni
1. juli til 31. december
Tilmelder man sig derfor fx. den 1. marts, har man derfor betalt for 1. januar til 30. juni.
Den 1. juli trækker vi så pengene for den næste periode som så dækker for 1. juli til 31. december.
Ved spørgsmål bedes du rette henvendelse til afdelingens kasserer.
Læs evt. FAQ længere længere nede på siden.
FAQ
For at opsige skal du gøre følgende:
- Log ind på "Medlemslogin".
- Trykke på menupunktet "Økonomi".
- Trykke på menupunktet "Oversigt" under rubrikken "Abonnement" i menuen til venstre.
- Sæt et flueben i "Opsagt"-kolonnen ud for det abonnement du er tilmeldt.
- Bekræft opsigelsen ved at trykke "OK" i dialogboksen.
Ændring/Tilmelding af betalingskort
For at ændre/tilmelde dit betalingskort, skal du gøre følgende:
- Log ind på "Medlemslogin".
- Trykke på menupunktet "Økonomi".
- Trykke på menupunktet "Kortoplysninger" under rubrikken "Betalingskort" i menuen til venstre.
- Tryk på tilmeld / skift kort, alt afhængig af hvad du ønsker
- Indtast dine kort oplysninger, og afslut med dit nemid/mitid
Betaling ikke gået igennem grundet manglende dækning
- Log ind på "Medlemslogin".
- Klikke på menupunktet "Økonomi".
- Vælge punktet "Betalinger" under afsnittet "Betalingskort" i menuen til venstre.
- Vælg fanebladet "Afbrudte" oppe i toppen.
- Klik på knappen "Forsøg igen" ud for den pågældende betaling.
Betaling ikke gået igennem grundet nyt/spærret kort
Vejledning:
- Log ind på "Medlemslogin".
- Trykke på menupunktet "Økonomi".
- Trykke på menupunktet "Kortoplysninger" under rubrikken "Betalingskort" i menuen til venstre.
- På denne side trykker du på knappen "Skift kort".
- Indtast derefter kortoplysninger på dit nye betalingskort og tryk "Opret abonnement".
- Godkend med NemID / MitID.
- Vælge punktet "Betalinger" under afsnittet "Betalingskort" i menuen til venstre.
- Vælg fanebladet "Afbrudte" oppe i toppen.
- Klik på knappen "Forsøg igen" ud for den pågældende betaling.